УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

                                   Працюємо в CLASSROOM
                

                                    КОД - 6RBP5ZR


Таблиця успішності

24.04.20. Опрацюйте матеріал підручника ( С. 186-207), підготуйтесь до контрольної роботи.
27.04 Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина,
Євген Гуцало (тестування).Тест втконайте на платформі " На урок".На урок

 04.05.20. Тема.Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови.
«Дощ» («Благодатний, довгожданий…»).   Прочитайте виразно вірш ( С. 210), прочитайте про М. Рильського ( С. 209).  Вивчіть напам'ять вірш, складіть мені по вайберу 08.05.20 ( до 17.00). Мій телефон 0957300883.

15.05.20  Тема.Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів − природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. Прочитайте твір "Дивак" ( С. 216-222),  дайте усно відповіді на запитання ( С. 223), у зошити запишіть тему та ідею твору. Фото надішліть мені.
Тема - про що розповідається, ідея - що стверджується. 

До 18.05.20. Тема. Г. Тютюнник " Дивак".Напишіть у зошити план-характеристику Олеся. Фото надішліть мені. Виконайте тест на платформі
 " На урок"."Дивак"    Код доступу 861632








До 20.05.20. Тема. М. Вінграновський " Сіроманець" Прочитайте повість  ( С. 227-233) і запишіть власну версію закінчення повісті " Сіроманець". Фото надішліть мені.



До 25.05.20. Написати контрольну роботу: письмовий твір на тему:" Мій улюблений літературний герой" ( за прочитаними творами в класі). Твір напишіть у зошити, фото надішліть мені. Зразок твору  

Чим мені сподобався мій улюблений літературний герой?

       Моїм улюбленим літературним героєм є Олесь з твору українського письменника Григора Тютюнника «Дивак». Чим мені сподобався саме цей персонаж?
       По-перше, своєю реалістичністю. Опис простого сільського хлопчика, його вчинки і дії явно не вигадані автором, а взяті з життя. В анотаціі до цієї повісті зазначено, що вона є автобіографічною, тобто прототипом головного героя є сам письменник.
       По-друге, Олесь вразив мене своїм добрим серцем і ставленням до природи, як до живої істоти. Це зворушливо і незвично, тому що контрастує з жорстокою і черствою дійсністю, в якій ми живемо, зі споживацьким ставленням до навколишнього світу.
        По-третє, мені близький внутрішній світ Олеся. Цей хлопчик багато в чому схожий на мене. Я теж дуже люблю тварин і не можу собі уявити, як можна їх ображати. На відміну від Олеся, я живу не в селі, а в місті, але мене теж захоплює краса мого рідного краю. Мені подобається спостерігати за птахами, милуватися деревами та квітами. Найбільше я люблю весну, коли природа пробуджується від зимового сну, і рослини тішать око своїм цвітінням.
        Коли є добро, йому обов’язково протистоїть зло. Цей закон світобудови характерний і для літературної творчості. В повісті зло у вигляді людської байдужості, егоїзму, нетерпимості до інакомислення уособлюють дід Прокіп та Федько Тойкало. Інші персонажі знеособлені, але їхнє ставлення до Олеся відомо: дивак.

Прочитати такі твори  влітку: поема Т. Шевченка " Іван Підкова", В. Рутківський " Джури козака Швайки", В. Нестайко " Тореадори з Васюківки". Завести новий зошит і після прочитання кожного твору записати в зошит тему, ідею, героїв. Бажаю успіхів і міцного здоров'я!












Немає коментарів:

Дописати коментар