ІНФОРМАТИКА МАРТИНЕНКО О.В.

martinenkoaleks@gmail.com

При виникненні питань, під час виконання завдань на карантині, їх можна писати у коментарях 
внизу цієї сторінки, або на електронну скриньку.

Нова стара тема:
 "Алгоритми та виконавці" - потихеньку пригадуємо котика в Scratch

якщо на  Вашому ПК немає  програми Scratch то можна скачати тут, або працювати в онлайн редакторі Scratch тут.
Для збереження з онлайн версіії програми треба натиснути ФАЙЛ-Вивантажити на Ваш комп'ютер.

ТЕ, ЩО ЗАРОБИЛИ, ТУТ

до 29,05,2020. повторити п. виконати Вправу 3. на стор. 241.
матеріали для роботи:
1. проект Карта для тих у кого Скретч 1,4.
2. проект Карта для тих у кого Скретч 2,0 і вище.
3. карта України з назвами обласних центрів.
4. Додати  у скрипт назви всіх областей.

5. відео з орієнтовним результатом роботи.


на 19,05,2020. опрацювати п. 28-29. Виконати Вправу2 Перекладач на стор.241.
Високий рівень: використовуючи команду Задати розмір ...%, збільшити зображення об'єкта, на який наведено мишку, до 150%, а після зникнення назви об'єкта розмір повинен стати знов 100%.

на 12,05,2020. опрацювти п.26-27. Виконати вправу 3. на стор. 231. Якщо у Вашому Скретчі немає образів балерини, то можна вибрати мінімум два довільних інших образи, які будуть змінюватись.
На високий рівень: зробити вихід балерини на сцену, та після закінчення (тобто після натискання клавіші Пропуск) - вихід зі сцени як на відео. Музичний супровід можна не додавати, але можна додати команди для того, щоб перед початком танцю балерина казала "Привіт", а перед виходом зі сцени - "До побачення". Для виходу на сцену і назад  можна використовувати команду Ковзати ...

на 5.05.2020. повторити п. 25. виконати Вправу 4. на стор.222.
Бажано на початку скрипа додати команди Перемістити в Х:  У: та Повернути в напрямку .. для того, щоб кожного разу при запуску скрипта виконавець починав з одного місця і положення. Так буде простіше його налаштувати.

на 28,04,2020. опрацювати п.25.
Замовник прийшов до Вашої фірми і хоче замовити верхівки на паркан особливого дизайну.
Ваше завдання створити паркан зі зразків на малюнку, або можете придумати паркан  власного дизайну,
і за допомогою виконавця в СКРЕТЧ намалювати його та продемонструвати замовнику.

Жирним виділено фігуру, яка потім повторюється в циклі з лічильником.
Переміщення на одну клітинку можна брати як 10 кроків. Паркан повинен бути намальований від
лівого краю поля до правого.





приклад виконання першого з нихможна скачати тут.
перший, звичайно ж, не надсилати він на 4 бали.

на 21,04,2020 прочитати п. 23-24. Циклічні алгоритми.
Виконати завдання Вправа 3 на стор.213. Нічого качати не потрібно, всі образи спрайтів є в бібліотеці  Scratch. (дракон і відьма в розділі "Фантазії", а кнопки в розділі "Речі" - тільки кнопки прийдеться підписати власноруч).
У скриптах бажано застосовувати ще команду "Коли натиснуто зелений прапорець"  для повернення в початковий стан образів кнопок  при запуску проекту. 
Орієнтовний вигляд кінцевого результату можна переглянути тут.
Зберегти  та надіслати файл програми.
відео на допомогу: (для цієї теми достатньо переглянути  1хв. 35секунд.)




7,04,2020 - на 14,04,2020. Читаємо підручник п.19, п. 20;
Завдання: заставити виконавця в Scratch написати Ваше ім'я за одне натискання по кнопці запуску. Відео демонстрації результату для орієнтування.
Інструкція з написання скрипту.
Зберегти  та надіслати файл програми.


на 31,03,2020. Читаємо підручник п.18; 
відео по темі:
 
виконану інструкцію надсилаємо на ел. пошту.
відео для настрою:



.





на 24,03,2020 заключна робота цієї теми з табличками, списками та зображеннями:
виконати завдання практичної роботи.
- у першому, третьому та четвертому стовпчиках позначки повинні стояти як списки.
- картинку виберіть і вставте на власний вибір.
Орієнтовний (для пункту №3) зразок титульної сторінки нижче:



на 17,03.2020. прочитати п.17. створити таблицю за зразком у підручнику - Таблиця №13. стор.164. результат на пошту.
відео по темі:



2 коментарі: