martinenkoaleks@gmail.com
При виникненні питань, під час виконання завдань на карантині, їх можна писати у коментаряхвнизу цієї сторінки, або на електронну скриньку.
"Алгоритми та виконавці" - потихеньку пригадуємо котика в Scratch
якщо на Вашому ПК немає програми Scratch то можна скачати тут, або працювати в онлайн редакторі Scratch тут.
Для збереження з онлайн версіії програми треба натиснути ФАЙЛ-Вивантажити на Ваш комп'ютер.
ТЕ, ЩО ЗАРОБИЛИ, ТУТ
до 29,05,2020. повторити п. виконати Вправу 3. на стор. 241.
матеріали для роботи:
1. проект Карта для тих у кого Скретч 1,4.
2. проект Карта для тих у кого Скретч 2,0 і вище.
3. карта України з назвами обласних центрів.
4. Додати у скрипт назви всіх областей.
5. відео з орієнтовним результатом роботи.
на 19,05,2020. опрацювати п. 28-29. Виконати Вправу2 Перекладач на стор.241.
Високий рівень: використовуючи команду Задати розмір ...%, збільшити зображення об'єкта, на який наведено мишку, до 150%, а після зникнення назви об'єкта розмір повинен стати знов 100%.
на 12,05,2020. опрацювти п.26-27. Виконати вправу 3. на стор. 231. Якщо у Вашому Скретчі немає образів балерини, то можна вибрати мінімум два довільних інших образи, які будуть змінюватись.
На високий рівень: зробити вихід балерини на сцену, та після закінчення (тобто після натискання клавіші Пропуск) - вихід зі сцени як на відео. Музичний супровід можна не додавати, але можна додати команди для того, щоб перед початком танцю балерина казала "Привіт", а перед виходом зі сцени - "До побачення". Для виходу на сцену і назад можна використовувати команду Ковзати ...
Бажано на початку скрипа додати команди Перемістити в Х: У: та Повернути в напрямку .. для того, щоб кожного разу при запуску скрипта виконавець починав з одного місця і положення. Так буде простіше його налаштувати.
на 28,04,2020. опрацювати п.25.
Замовник прийшов до Вашої фірми і хоче замовити верхівки на паркан особливого дизайну.
Ваше завдання створити паркан зі зразків на малюнку, або можете придумати паркан власного дизайну,
і за допомогою виконавця в СКРЕТЧ намалювати його та продемонструвати замовнику.
Жирним виділено фігуру, яка потім повторюється в циклі з лічильником.
Переміщення на одну клітинку можна брати як 10 кроків. Паркан повинен бути намальований від
лівого краю поля до правого.
приклад виконання першого з нихможна скачати тут.
перший, звичайно ж, не надсилати він на 4 бали.
на 21,04,2020 прочитати п. 23-24. Циклічні алгоритми.
Виконати завдання Вправа 3 на стор.213. Нічого качати не потрібно, всі образи спрайтів є в бібліотеці Scratch. (дракон і відьма в розділі "Фантазії", а кнопки в розділі "Речі" - тільки кнопки прийдеться підписати власноруч).
У скриптах бажано застосовувати ще команду "Коли натиснуто зелений прапорець" для повернення в початковий стан образів кнопок при запуску проекту.
Орієнтовний вигляд кінцевого результату можна переглянути тут.
Зберегти та надіслати файл програми.
відео на допомогу: (для цієї теми достатньо переглянути 1хв. 35секунд.)
відео на допомогу: (для цієї теми достатньо переглянути 1хв. 35секунд.)
7,04,2020 - на 14,04,2020. Читаємо підручник п.19, п. 20;
Завдання: заставити виконавця в Scratch написати Ваше ім'я за одне натискання по кнопці запуску. Відео демонстрації результату для орієнтування.
Інструкція з написання скрипту.
Зберегти та надіслати файл програми.
на 31,03,2020. Читаємо підручник п.18;
відео по темі:
виконану інструкцію надсилаємо на ел. пошту.
відео для настрою:
на 24,03,2020 заключна робота цієї теми з табличками, списками та зображеннями:
виконати завдання практичної роботи.
- у першому, третьому та четвертому стовпчиках позначки повинні стояти як списки.
- картинку виберіть і вставте на власний вибір.
Орієнтовний (для пункту №3) зразок титульної сторінки нижче:
на 17,03.2020. прочитати п.17. створити таблицю за зразком у підручнику - Таблиця №13. стор.164. результат на пошту.
відео по темі:
Домашні завдання тут
ВідповістиВидалитиhttps://informatika-martinenko.blogspot.com
цікаво, як завдання яке оцінене в 4 бали можно здати на 12??????
ВідповістиВидалити