ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Навчальні досягнення  








К.Р.
Тема






К.Р.
Тема
Д.н.

Н-2


Зар.
Зар.


Зар.
Зар.

9
7



8
8
7

К-1

Зар.
10
Зар.
9

Зар.
9
Зар.
9
10



6
8
8

Б-2

.

.



0
7






4
4

М-1
10
Зар.
8
9
10
11
10
10
11
11
9
11


8
10
10

С-3

9
6

8

8
 8
10

10
11


12
11
10

А-2
12

Зар.
Зар.

Зар.
9
10

8

10


11
10
10

Д-2



Зар.

Зар.

Зар.
9

9



7
8
7

А-3
6
Зар.
7

8


7



Зар.


10
6
7

В-1

Зар.

Зар.
7

8
7






10
6
7

Н-1
 9


10 
11 

 9
 10






7
4
7

К-2







0







0
0

С-1







0






9
5
4

Б-1
Зар.

10



7
8



9


6
7
8

М-2







0







0
0

Д-1



Зар.


Зар.
Зар.



7
8

10
9
8

Г-1

Зар.

Зар.
Зар.


Зар.
9
Зар.
7




8
7

В-2
10
10
7
Зар.
10


 10
Зар.
9
11

9

9
9
10

С-2
11
Зар.
9
11

10
9
10

11

10
9
9
11
10
10

Г-2



Зар.
9
10

9

9

9
Зар.

12
10
10

М-3







0







0
0

А-1
11
Зар.
7
Зар.
Зар.

9
 9
11
9
11
8
11

12
10
10

Д-3



11
Зар.

9
10
11
11
11
11
10

12
11
11

Б-4

Зар.

Зар.
Зар.
Зар.

Зар.

9
9



10
9
8

Г-3







0




10

11
9
7



















































































































код


дистанційне навчання
ІІ семестр до 12.03.20
ІІ
 семестр
І семестр
Річна
Н2

7
7
7
9
8
К1

8
6
7
7
7
Б2

4
6
5
6
6
М1

10
7
9
8
9
С3

10
6
8
7
8
А2

10
7
9
8
9
Д2

7
8
8
9
9
А3

7
6
7
9
8
В1

7
4
6
5
6
Н1

7
7
7
9
8
К2

0
7
4
8
6
С1

4
7
6
8
7
Б1

8
5
7
7
7
М2

0
9
5
7
6
Д1

8
10
9
10
10
Г1

7
6
7
6
7
В2

10
9
10
10
10
С2

10
7
9
8
9
Г2

9
9
9
10
10
М3

0
6
4
7
6
А1

10
6
8
6
7
Д3

11
9
10
10
10
Б4

8
10
9
10
10
Г3

7
9
8
9
9

lubov05051957@gmail.com (роботи відправляємо за цією адресою)

!3 березня 2020р . 18 березня 2020р. (виконати до 20 березня)

Льюіс Керролл "Аліса в Країні Див"

Завдання 1. Переглянути відео, слайди презентації, дати характеристику Алісі та одному із  персонажів, що її оточують (форми запису обираєте самостійно,  це можуть бути таблиця, вправи "гронування", "сонечко"тощо), 

виконати  тести 

 1.Льюїс Керролл – письменник
а) німецький;
б) англійський;
в) американський.
2. Справжнє прізвище письменника
а) Чарльз Лутвідж Доджсон;
б) Семюель Ленгхорн Клеменс;
в) Ернест Еван Джорді.
3. Льюїс Керролл – фантазер і жартівник, автор чудернацьких казок, що уславили його як
а) «короля вальсу»;
б) «короля нісенітниці»;
в) «короля жартів»;
г) «короля математики».
4. Майбутній письменник був старшим із синів у багатодітній родині
а) повітового лікаря;
б) простого селянина;
в) священика;
г) бізнесмена.
5. У дитинстві Чарльзу особливо подобалося
а) співати й грати на музичних інструментах;
б) малювати тварин;
в) виступати перед малечею з фокусами;
г) грати на комп’ютері.
6. За років навчання хлопчик виявив непересічні здібності з
а) математики;
б) інформатики;
в) малювання;
 музики.
7. Улюбленими захопленнями письменника все життя були
а) мистецтво  фотографії;
б) музика;
в) театр;
г) література;
д) образотворче  мистецтво.
8. До задуму написати«Алісу в Країні Див» автора підштовхнув
а) друг дитинства;
б) декан коледжу;
в) випадок на прогулянці.
9. У книжках про Алісу Керролл у насмішкуватій формі відтворив
а) світ дитинства;
б) життя сучасної йому Англії;
в) непорозуміння дорослих з дітьми.
10. Сидячи на березі без діла,нудьгуючи, зазираючи до книжки, яку читала сестра, Аліса зітхнула:
а) «Чого варта книжка без малюнків та розмов?»;
б) «Чи скоро вона дочитає свою книжку?»;
в) «От би мені цю книжечку. Я б її швидко прочитала».
11. Раптом повз Алісу промайнув
а) Ведмідь;
б) Кролик;
в) Зайчик;
г) Котик.
12. З нагрудної кишеньки він раптом добув
а) телефон;
б) планшет;
в) годинник;
г) пенал.
13. Тремтячи з цікавості, Аліса
а) кинулася за ним навздогін;
б) стала тікати від нього;
в) злякалася й накрилася ковдрою.
14. Із кролячої нори дівчинка потрапила
а) на чудову зелену луку;
б) до хатинки-веселинки;
в) у глибоченний колодязь.
15. Про які країни згадує Аліса?
а) Німеччину;
б) Австралію;
в) Англію;
г) Нову Зеландію.
16. Знічев’я Аліса знову заговорила про Діну. Діна - це…
а) кішка;
б) подруга Аліси;
в) собачка;
г) сусідка.
17. Аліса відчула, що дрімота заволоділа нею, і їй почало снитися, ніби вона…
а) летить у величезній ракеті в іншу країну;
б) гуляє попід ручки з Діною;
в) бавиться у великих морських хвилях.
18. Аж тут дівчинка опинилася на …
а) купі хмизу і сухого листя;
б) підлозі біля свого ліжка;
в) траві біля дитячого майданчика.
19. На маленькому триногому столику із суцільного скла Аліса побачила
а) букет польових квітів у маленькій вазочці;
б) купу кольорових конвертиків і фломастери;
в) крихітний золотий ключик.
20. У невеликій скляній скриньці під столом Аліса знайшла
а) маленьке тістечко з написом  «З’їж мене»;
б) золоту каблучку і сережки;
в) золотого ключика.
21. Про що згадала головна героїня, коли повз неї пропливла Миша?
а) про те, як добре зараз бути дома на своєму диванчику;
б) про своїх подружок – Аду і Мейбл;
в) про табличку відмінювання  іменників у братовому підручнику з граматики.
22. Підійшовши до якогось будиночка, Аліса побачила …
а) двох лакеїв – лакея-Карася і лакея-Жабуна;
б) двох маленьких кошенят, що бавилися на сонечку;
в) двох кроликів, які шукали Алісу.
23. Що було у листі від Королевидля Герцогині?
а) фотографії;
б) запрошення на крокет;
в) білети у театр;
г) коштовності.
24. Коли Аліса почала пригадувати деяких знайомих їй дітей, з яких могли б вийти незгірші поросята, вона раптом здригнулася з несподіванки: за кілька кроків від неї на гіллячці сидів…
а) кольоровий Папуга;
б) Шалений Заєць;
в) Чеширський Кіт;
г) сірий Кролик


20 березня 2020 р.(виконати до 25 березня)

Льюіс Керролл "Аліса в Країні Див"


Використовуючи   Інтерактивний плакат. Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див" за посиланням https://www.thinglink.com/scene/902261266599378948   виконати наступні завдання:  (писати нічого не треба , це отримання знань, підготовка до контрольної в ігровій формі)

переглянути відео- біографію письменника;
виконати вправи "сюжетна реконструкція";
відгадати героїв за їх характеристиками;
виконати вправу"особливості художньої мови";
 виконати вправу- обрати одну правильну відповідь;

 перевірте свої знання  під час дуже цікавої гри "У Дивокраї треба опинитись"


Також вм можете перевірити себе, виконавши тести за посиланням https://vseosvita.ua/test/l-kerroll-alisa-v-kraini-dyv-personazhi-iaki-otochuiut-alisu-6036.html (тести подані з правильними відповідями)


Бажаю успіхів!

Увага! Завдання  виконувати в робочих зошитах, всі роботи після закінчення карантину будуть оцінені. В зошитах завдання не пишемо, лише відповіді (записуємо дату, тему, вид завдання: тести, літературний диктант тощо). Всі відповіді можна знайти, просто прослухавши відео, або в матеріалі поданому нижче. Якщо щось не зрозуміло, не хвилюйтеся, розберемося разом після. Відео тривають не більше 10-15 хвилин. Від того, наскільки відповідально ви віднесетеся до виконання завдань, залежить,  чи будемо та як довго ми навчатися у червні, тому записи у зошитах повинні бути. Думаю, зараз, як ніколи, у вас з’явилась можливість отримати високі результати. Бажаю успіхів!

А найголовніше- бережіть себе та будьте здорові.


6 квітня 2020 р.(виконати до 10 квітня)

Тема: М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці" Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші

Вітаю вас, любі діти! Отже продовжуємо подорож чарівним світом зарубіжної літератури
Переглянувши відеовірш, буктрейлер до вірша М. Цвєтаєвої,
створіть паспорт твору (визначивши автора, жанр, тему, ідею та головну думку твору);

Паспорт твору

Автор: Марина Цвєтаєва.
Жанр:вірш.
Тема: спогади про дитинство, любов до читання.
Головна думка: (слайд внизу)
складіть інформаційне гроно до біографії поетеси.
Бажаю успіхів!
Додатковий матеріал:
Біографія поетеси.
Марина Іванівна Цвєтаєва наро­дилася 8 жовтня 1892 року в Москві
Її батько, професор Мос­ковського університету Іван Володи­мирович Цвєтаєв, був засновником і першим директором Музею мис­тецтв - нині Державний музей образот­ворчого мистецтва імені О.С. Пуш­кіна, в якому зібрані шедеври живо­пису і скульптури.
Мати, Марія Олександрівна Мейн, була таланови­тою піаністкою, ученицею видатного російського композитора Антона Рубінштейна,  також захоплюва­лася поезією, писала вірші. "У нашому домі музика лилася звідусіль", - згадувала Марина Цвєтаєва про роки свого дитинства. Марія Олек­сандрівна хотіла бачити в майбутньому Марину теж піаністкою. Молодша сестра Марини Цвєтаєвої Анастасія не мала музичних здібностей, тому всі надії батьки покла­дали саме на Марину. Рояль змалку став великим другом Марини Цвєтаєвої.
"Усю музичну класику ми, коли стали дорослими, впізнавали як "мамине" - "це мама грала". Бетховен, Гайдн, Шопен, Гріг... Під їхні звуки ми засинали. І ось перший Мусин виступ! Я побачила її на естраді, з довгим ру­сявим волоссям, зібраним бантом над чолом, у картатій сукні. Спокійно, наче доросла, вона сиділа за роялем і, не  звертаючи уваги на зал, дивилася на клавіші роялю. Коли я почула її гру і захоплення залу, моє серце сповнилося ніжності до старшої подруги дитинства. Я нікого, крім неї, не бачила... Вона грала на роялі так само пристрасно, як і читала вірші, які теж в її виконанні ставали музикою..." Сестра Анастасія про виступ шестирічної Марини Цвєтаєвої.
Дуже рано до Марини Цвєтаєвої прийшло розуміння того, що більше, ніж рояль, вона любить книги. Із чотирьох років вона самостійно чи­тала, поєднувала слова римами, а з п'яти років почала пи­сати вірші, причому не тільки російською, а й французь­кою і німецькою.
Будинок Цвєтаєвих, що знаходився у центрі Москви, часто відвідували друзі батьків - вчені, музиканти, пись­менники, художники. Доньки Марина і Анастасія (у сім'ї їх, звали Муся і Ася) зростали в атмосфері служіння красі. Іван Володимирович Цвєтаєв, вив­чаючи все життя твори мистецтва, вважав, що тільки мис­тецтво може змінити людей, зробити їх добрішими, світлішими серцем.
А 1910 року, ще навіть не закінчивши гімназію, вона потайки від рідних видає свою першу поетичну збірку "Вечірній альбом". Читачі, які познайомилися з цією книгою юної авторки, одразу зрозуміли, що в Росії з'явилася нова зірка поезії.
Кожний вірш М.І. Цвєтаєвої просякнутий музикою, тому невипадково багато її творів стали піснями, роман­сами, що звучать і нині.
Протягом багатьох десятиліть творчість поетеси замовчувалася. Довелося довго очікувати справдження її юнацького пророцтва, що її віршам «як старовинним винам, ще прийде слушний час».
 Але з часом творчість поетеси посіла гідне місце в російській поезії





   
10 квітня 2020 р. (виконати до 13 квітня)
Тема: М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці" Образ ліричної героїні, яка любить читати

  На сьогоднішньому уроці ми розглянемо образ ліричної героїні.
Лірична героїня – це друге ліричне «Я» поетеси. Проте лірична героїня не ототожнюється з поетесою, з її душевним станом, а живе своїм життям, у новій художній дійсності.





 Характеристика ліричної героїні за строфами віршаІ строфа. З самих перших рядків вірша ми дізнаємося, що дитинство ліричної героїні було для неї справжнім раєм, тому що саме тоді вона отримала найвище блаженство та насолоду, справжнє щастя – можливість читати книги. Книги є найвірнішими її друзями. Незважаючи на те, що вони мають затерту червону палітурку(адже їх не один раз тримали в руках і не один раз перечитували), для ліричної героїні вони надзвичайно цікаві.
ІІ строфа. Як тільки були вивчені уроки, лірична героїня швидко сідала читати. Із короткого діалогу з матір`ю ми дізнаємось про те, що мати спокійно і суворо нагадувала дівчині, що вже пізно і треба відпочити від читання. Проте героїня просить матір дати їй ще трохи часу на читання, адже їй ще треба прочитати всього лише 10 стрічок. Та на щастя дівчинки матір часто забувала про те, що наказувала.
ІІІ строфа. І лірична героїня часто допізна читала книги, незважаючи на заборону. Чому ж мати часто забувала? Мабуть тому, що і сама була чимось дуже захоплена. Вона виконувала надзвичайно чарівні музичні твори композиторів: Грига, Шумана, Кюї (про них йшла мова на минулому уроці). Ця чудова музика створювала в домі ліричної героїні атмосферу затишку, того дитячого раю, в якому вона могла спокійно поринути в цей надзвичайно цікавий світ книг.
IV строфа. Ліричн героїня з захопленням читає книгу Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра», переживає разом з головним героєм твору – хлопчиком Томом його небезпечні вилазки, його зустріч з індіанцем Джо та його перше кохання до дівчини Беккі.
V строфа. Вона знайомиться з іншим героєм – Геком Фінном і дізнається про те, що його намагається виховувати праведна тітка – вдова Дуглас. Та хлопчина тікає від неї у пошуках пригод і ховається у бочку з-під цукру, як Діоген.
VI строфа. Надзвичайно цікаві враження ліричної героїні і від прочитаної книги «Принц і Жебрак». Вона переживає разом з героями твору ті життєві зміни і події, які з ними відбуваються. Особливо її вражає, як Принц водночас став жебраком і що з ним відбувається у світі бідних.
VII строфа. Залишивши на мить своїх героїв, лірична героїня поринає у світ своїх почуттів. Проте швидко знову бажає читати книги.
VIII строфа. І для ліричної героїні знову настає золота пора. Золотими вона називає і імена своїх найулюбленіших героїв: Гека Фінна, Тома Сойєра, Принца, Жебрака, тому що вони є найкращими її ідеалами, героями зі  сміливими та чистими серцями.

Завдання: переглянувши слайди,  прочитавши характеристику  ліричної героїні ха строфами, створити власне інформаційне гроно-характеристику ліричної героїні в зошитах.

 Підсумок уроку. Отже, підсумовуючи свої дослідження, ми можемо зробити висновок, що для ліричної героїні поезії М. Цвєтаєвої головним символом дитинства є книга. І улюбленіші книги дитинства стають для неї справжньою цінністю.
Хіба можна сказати про Марину Цвітаєву – «любила читати»? Вона жила книгою, чого я бажаю і вам, мої любі діти.

 Бажаю успіху!!!


13 квітня 2020 р. (виконати до 17 квітня)

Тема: М. Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці".Художні засоби поезії.

Добрий день,любі мої! Сьогодні продовжуємо знайомство з поезією Марини Цвєтаєвої. Давайте пригадаємо:




Я впевнена, що ви легко справились з цим завданням. Нагадую, пишемо тільки відповіді. 
А зараз звернемося до художніх особливостей твору.
Слова в художньому творі мають особливе значення. Ми вже знаємо, що використання слів по-особливому, поетичному, називається епітетом, метафорою. Роль епітетів у поезії нам вже зрозуміла. Епітети створюють глибину емоційного стану героїні, підкреслюють важливість спогадів про дитинство, показують, наскільки дорожить цими спогадами юна поетеса.А ось героїв улюблених нею художніх творів, самі назви книг, адже вона їх прямо не називає,  ми впізнаємо  завдячуючи метафорам. Отже, наступне  завдання


Бажаю успіхів!

17 квітня 2020 р.

Доброго ранку, мої хороші! Сьогодні я хочу привітати вас та ваших батьків з прийдешнім святом Христового Воскресіння.
Бажаю добра, здоров’я, миру. Нехай кожен день ваш будинок наповнюється затишком, теплом, щастям, благополуччям. Даруйте один одному увагу і турботу, любов і вірність. Зі  Святом Пасхи!
І мій подаруночок - завдань не буде! Відпочивайте, насолоджуйтесь сімейним затишком  і  будьте мені здорові! 
Можете переглянути всі попередні завдання, тому що наступного разу ми пишемо контрольну роботу.
Aле все ж таки одне завдання є. В звязку з продовженням карантину відтерміновувати перевірку ваших робіт я більше не можу, тому прошу сфотографувати  всі ваші роботи в зошиті та відправити мені на пошту
lubov05051957@gmail.com.


 Велике прохання: зробіть це протягом двох днів ( 20 та 21 квітня, адже . у мене ше 5 класів)

22 квітня 2020 р. (виконати до 27 квітня)

Контрольна робота за темою «Сила творчої уяви»
Початковий та середній рівні
1.Батьківщина Марини Цвєтаєвої - …
      а) Україна
     б) Росія
     в) Білорусія
2.Справжнє ім’я Льюїса Керролла  -…
    а)  Чарльз Лутвідж Доджсон
    б) Роальд Дал
    в) Ернест-Сетон Томпсон
3.Визначте жанр твору Л. Керролла «Аліса в Кріїні Див»:
    а) повість-казка
    б) роман
    в) оповідання
4.У вірші Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з…
    а)  раєм
    б)  ранком
    в)  піснею
5.Дайте визначення поняттю повість-казка. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6 .Які імена названі у вірші Марини Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»? Обери відповідний рядок.
а)  Том Сойєр, Гек Фінн, Беккі, Шуман, Гріг, Кюї, індіанець Джо, Принц, Жебрак;
б) Том Сойєр, Джо Гарпер, Беккі, Шуман, Гріг, Кюї, індіанець Джо;
в) Том Сойєр, Гек Фінн, Беккі, Аліса, Шалений Заєць, індіанець Джо.
Достатній рівень
7. Оберіть ознаки повісті:
   кількість велика  персонажів;
    вузьке коло тем і проблем;
    глибоке розкриття людських доль;
    розгалуженість сюжету;
    зображення окремих епізодів з життя героїв;
    невеликий обсяг
8.Доповни перелік чарівних предметів і їх властивостей з казки «Аліса в Країні Див»
Чарівний предмет                                        Властивість
Рідина із пляшечки з написом                    зменшує зріст

  _Гриб______________________                       __________________

__Віяло______________________                       __________________

9.Пригадай епітети, що зустрічаються у вірші М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»

Епітетом не може бути прикметник без іменника:  в словосполученні золота обручка  прикметник золота не є епітетом, а золоте серце. золоті руки - епітети  ______________________________________________________________                            

____________________________________________________



24 квітня 2020 р.

Доброго ранку, діти! Сьогодні ми відпочиваємо, але тільки ті, хто виконав та своєчасно надіслав мені свої роботи. Ви можете  переглянути відеоурок за твором Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" за посиланням https://m.youtube.com/watch?v=wc-GPBLhTmU

У інших ще є час виконати завдання до наступного уроку.  Бажаю успіхів!


29 квітня 2020 р. (виконати до 6 травня)

Тема: Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" 

Перегляньте буктрейлери, вони  допоможуть вам краще засвоїти зміст твору





6 травня 2020 р. (виконати до 8 травня)

Тема: Р.Дал"Чарлі і шоколадна фабрика".Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці



Переглянувши буктрейлер, відео, виконати завдання



8 травня 2020 р. (виконати до 13 травня)

Тема: Р.Дал"Чарлі і шоколадна фабрика".Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці









Завдання: переглянути всі слайди, зверніть увагу на тему, ідею, головну думку твору, жанр, сюжетний ланцюжок (запам'ятайте)



13 травня 2020 р. (виконати до 15 травня)
Тема: Р.Дал"Чарлі і шоколадна фабрика".Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці

Завдання 1. Перегляньте уважно слайди-характеристики героїв твору.









Завдання 2. Визначте героїв твору.






Завдання 3.Уважно  перегляньте тематику, запам'ятайте.


 Завдання 4


Завдання 5 (високий рівень). Дати характеристику героям за поданими схемами





20 травня 2020 р. (виконати до 22 травня)

Тема: Р.Дал"Чарлі і шоколадна фабрика".Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці
Доброго ранку, любі діти! А чи вірите ви в дива? Як ви гадаєте,чудеса трапляються лише в казках чи й у реальному житті також?  Де можна побачити диво?
Сьогодні на уроці ми спробуємо зясувати, чому найбільше диво сталося саме з Чарлі Бакетом, а не з іншими героями твору, адже всі вони мали випробувати долю.
Проблемне питанняЧому доля усміхнулась саме Чарлі?

Завдання1Розгляньте уважно слайди-характеристики головного героя








Згадаємо, що ми знаємо про Чарлі (усно)

 Завдання 2.(достатній рівень. письмово)


По-справжньому людина буде щасливою, якщо вона володітиме справжніми моральними цінностями. Назвіть, будь ласка , їх.
Завдання 3 (високий рівень)


Творче завдання. Створіть "рецепт" удосконалення себе за твором Р.Дала
Я ДОСКОНАЛА ОСОБИСТІСТЬ
-виявляти позитивні риси характеру;
-
-
-
або   памятку «Формула щастя» 
v Ніколи не втрачай надії.
v 
v 
v 

9 коментарів:

  1. Почему у меня нету оценок я же скидывал задание?! Савчук Игорь

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день!Чи потрібно переписувати зміст розповіді про Роальда Дала у зошит?(6 травня)

    ВідповістиВидалити
  3. Чому мені не виставили оцінку за Контрольну роботу?

    ВідповістиВидалити
  4. Доброго дня, чому немає оцінок Демидову Євгену,

    ВідповістиВидалити
  5. Здравствуйте, можете дати дододкові завдання?

    ВідповістиВидалити